Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Ivve - 1 maj 2011 22:11

Ah idag har man mått som man gjort, vakna ju full å va det typ några timmar till, sen har man mått skit så det har varit att bara vara sängliggandes i stort sätt.

Kollat på film å sådär.

Just nu håller jag på att laga matlåda, så det blir spagetti och köttfärssås, sen även steka marinerad kött och vitlökskrocketter med sås :D

Då har jag två dagar klara, med tanke på att när jag kommer hem från jobbet orkar jag offtast inte ens laga mat, så blir alltid typ att köpa något på väg till jobbet, jag måste börja tänka lite mer ekonomiskt nu nämligen.

Aja men nu ska ja laga vidare, duscha, sen blir det sova =)

orkar inte lägga upp bilderna från igår här, utan de blev på fb istället.

så natti natt alla

Av Ivve - 1 maj 2011 16:49

Oj va kul jag hade igåååår!!!!

Började såklart med att stressa eftersom jag av en annledning alltid väljer att vänta med att fixa till mig tills sista minuten.Så kom Mathias å Tomas och hämtade upp mig, sen vidare till min syster för att hämta upp henne :D

Sen vart det att vänta på Marqus,Jenny å Virre så satt vi ute och grillade samtidigt som vi frös ihjäl.Sen var det bara att sätta igång, började segt men sen drog det igång, och vid två tre tiden ramla de in fler folk vilket va aaaaasniiiiceeee :D

Aa just det, jenny klippte mig också och jag är SUPER MEGA NÖJD :D

Asduktig är hon!! :D:D:D:D Så tack Jenny för det haha va lite orolig där men blev så bra så :P

Aja vid fyra fem tiden hade ja aasskoj , tur att de dök upp folk, heh va knas vi va då,å övertrötta ^^ åå va så gött å bara ligga där å mysa lite sådär (nämner inga namn) men nu får ni inte tro att ja gått å typ gjort nått men hade skoj å lite mys vart de, hehe


Sen vid halv sex tiden fick vi för oss att börja dra hemmåt,De andra skulle t Virre å sova, men blev ändrade planer så det blev buss hem för de, så va ja å Henke kvar, så beställde ja taxi, orka inte gåååå.

Jaa så man va hemma vid sex tiden å somna kanske vid halv sju, så va man uppe vid kl tio och mådde baaaaaaaaaaaajs kan jag ju säga. Vart en del öl, cider å absinth på det , men lätt värt :P (mår dock fortfarande dåligt)

Bilder kommer säkert upp lite senare, för nu blir det att ta sig en cigg,sen plugga kanske lite teori, därefter en film och fixa i ordning inför jobbet imorn, måste ju upp tidigare efersom de e en ny utbildning =D

 byyeee allaaa

Av Ivve - 1 maj 2011 05:41

hopppsd alla haft en ytrvlig valborg,för det har jag, nu kom man hem,så blir å sova eftersom kl är snart sex...hörs imorn alla, gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards