Alla inlägg under april 2011

Av Ivve - 30 april 2011 15:58

Åh ja skulle ju klippa mig vid tolv tiden, men så gick vi dit så hade de stängt fan :O:O:O, så ja å Tomas fick gå runt till andra ställen å fråga om de hade tid, men INGEn hade det så det blev ingen klippning.

Istället skulle vi dra till thai för å käka, så mötte vi på Jennie,Marcus å KIm, så Jennie ska klippa mig lite ikväll heh hoppas de blir bra hahah :P

Aja sen så drog vi å köppte med oss thai mat å drog hem till Tomas å käka å koll apå vampire diaries sen skjutsa han hem mig. Nu e ja hemma å taggar som fan för ikväll !!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 


ha en bra valborg allihoppa! =D


 

Av Ivve - 30 april 2011 11:41

uj igår somna jag jätte sent,så det resulterade med att jag vakna jätte sent än jag egentligen skulle ha gjort idag!

men nu sitter ja å dricker kaffe, ska ta mig en cigg, sen ska Tomas och jag iväg och klippa oss, ska bli sköönt å få en frisyr igen! :D

nu har jag bråttom som faan,om ja ska hinna till kl tolv :O:O

byyyeee

Av Ivve - 30 april 2011 01:31

haha sitter å har inte somnat än..hah vilken avslutning på kvällen, helt sådär otippat! =D Klagar inte iaf,så istället för å nörda mig framför datorn så ska jag

faktiskt lägga mig och sova, för ja kom på en sak, å de e att jag inte alls får sova ut länge imorgon, utan måste upp så jag kan klippa mig!

Jag MÅSTE ta tag i det där nu, mitt hår e sletet å jätte tjockt, så det blir att tunna ut håret som bara den,klippa topparna å få sig äntligen annan frisyr ::D

hoppas de ser hyffsat ut när man går ut från frisören!


aja men nattinatt allihoppa :D

Av Ivve - 29 april 2011 22:55

Helloo allihoppa :D

Idag började dagen med att jag försov mig, vakna med väärldens halsont å täppd i näsan som bara den, men det blev myycket bättre under dagen:)


Jobbet gick lite si sådär, det vart trögt, men som tur va så gick det ändå rätt så bra, va en av de d gick bra för så det vart en trög dag för de flesta på jobbet.

Sen så fick vi sluta lite tidigare på jobbet vilket passa hur bra som helst, för min

underbaraste vän Tomas var precis där så han kom å hämtade mig vilket var tur för ja hade inga pengar kvar på värdekortet haha :P

På måndag måste man åka ännu tidigare, för då ska man på en ny utbildning också så spännande!!! =D


Efter det åkte vi till max och stoppa i oss en fet hamburgare, va riiiktigt gott!

Sen vidare till Bergvik och bolaget såklart så det var klart för morgondagen så att man kan sova ut imorn å inte stressa dit.

Därefter åka hem då,så gick vi på en promenad till Marieberg och tillbaka till honom,

Haha fyy var VI HADE KUUL!! prata om allt, och jag som va så övertrött å drack massa powerdrinks, vi typ skratta åt allt möjligt =D


Sen drog vi hem igen, dunka lite musik, därefter åkte vi och hämtade Mathias och Emelie och åkte till coop för å inhandla ännu mer onyttigheter .Så hade vi lite fredagsmys och  kollade på en film,The Dilemma hette den riktigt bra, hann dock inte se klart på den eftersom Mathias skulle iväg å träna mma nu så ja passa på å åka hem jag med, så nu ska jag kolla klart på filmen :D

    


Av Ivve - 28 april 2011 21:35

haluu alla, har inte orkat blogga nu den senaste tiden, har ju kommit hem så pass sent från jobbet, så mitt schema har varit att gå upp,ta en morgoncigg,fixa till sig, gå till stationen, åka till kd, åka till jobbet å sen hem,duscha äta sova.

Sen så har jag nu även blivit förkyld :( har alltid sån otur, förstår inte hur ja kan bli sjuk så offta och ändå säger läkarna att jag har jätte hög imunförsvar, men yeeaah right, isf borde jag inte bli sjuk sådär!


För övrigt så har jag haft kanooonbra dagar på jobbet, har varit grymt skönt att få komma igång igen =D

Har så grymt starka chefer på mitt jobb, att varje dag blir man så gryymt inspererad till att bara liksom förbättra sitt liv och synen på livet.

Har verkligen fått mig att tänka i lite andra banor den här veckan, verkligen lärorikt iaf, hoppas att det bara fortsätter så som det är nu =)


Har för övrigt vart kul att få upp kontakten med lite gammla kompisar också :D

Och nu är jag lite sugen på lite sådär spontanresor :D

önskar att ja hade lite mer pengar just ny bara ..men men de fixar sig :D

aja nu ska jag iaf fortsätta ligga här i min underbara säng å mysa med mig själv under täcket. Så har jag laddat upp med näsdukar, nässprej,strepsils och även te och en till film =)

Hoppas på att må bättre imorn så man kan tagga sönder för lördaagen <3 :D

Av Ivve - 26 april 2011 23:34

fy fan nu märker jag verkligen att jag har huur svårt som helst att lita på killar :/

Nu fick Oscar mig att inse de..trots att han varit hur bra/söt/snäll/underbar människa i flera flera år så har ja tydligen svårt att lita på killar efter allt skit som har varit nu med alla idioter jag har haft i mitt liv :/

Av Ivve - 25 april 2011 10:55

Ojoj ja hann inte ens blogga igår någonting, men det får bli lite senare om jag får tid idag.

Nu ska jag iaf gå ut och sätta mig på balkongen och dricka kaffe och ta en cigg till det, sen ska ja fixa till mig och dra ut någonstans i det fina vädret :D

Av Ivve - 23 april 2011 17:10

Oj hinner inte skriva så mkt, vart en mkt hektisk dag, har ju sovit max 3 timmar inatt, gick upp 04.45 och så fick man åka med sex bussen., Vi var i kyrkan jag och min syster, var en upplevelse, för det var en av våra präster, jag har ju inte upplevt något sådant tidigare (alltså gå på en av våra traditionella mässa)

Så frös vi ihjäl eftersom vi fick vänta 1½ timme i kd, å tills vi hittade den.

Sen så va vi där, därefter åkte in till stan, så shoppade jag lite och sen åkte vi hem iGen.

Så när vi kom hem  köppte ja mig en fet hamburgare, hade inte ätit på hela dan, å sen så la ja mig å fick sova 30 min så kom min bror å väckte mig <3

å de gjorde inget, för ja har saknat honom sååå gryyymt mkt!!!!!!!!!

Men nu fick ja göra mig i ordning på 10 min, så nu snart får brorsan skjutsa bort mig så blir de lite grillning å lite party såklart :D


aa men skriver säkert liiite mer sen, ska njuta denna kvällen/natten =)

soo....soo long suckers ...pusssiiis

Ovido - Quiz & Flashcards