Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Mycket som händer nu

Av Ivve - 29 maj 2012 23:25

Satan vad mycket har hunnit hända!

Nu är man uppflyttad till st holm och bor här med mattias familj.

Igår börja jag nya jobbet, var riktigt soft dag vi gjorde typ inget förutom att sitta av dagen:P

Och idag gick vi igenom ett system (siebel) som jag redan kan så det blev lite långtråkigt att bara sitta av tiden,

Sen efter träffa jag min kära syster ,så glad att vi sågs idag. Trots att jag vet att jag har mattias här så känns allt bara så konstigt och obekvämt liksom. Nu sitter jag i sängen och är lite hungrig och småledsen. Nu saknar jag min familj som bara den, riktigt jobbigt det här alltså, trodde att det skulle va lättare men nej.

Man känner sig så liten liksom. Och Mattias ser man knappt nu, eller snarare ingenting, jag går upp tidigt åker iväg, sen jobbar han eftermiddag och kommer hem när jag sover :/.


Saknar bara liksom å kunna ses å prata lite om dagen och va glada å mysa ;/ Och det blir ju inge bättre av att överallt se par som har mysiga utekvällar på något cafe eller går runt å håller i handen, eller alla fb uppdateringar om hur deras respektive e så gulliga och ger de rosor å allt. Undrar om allt de där spännande å själva romantiken bara försvunnit på något sätt mellan oss. Hope not..


aja nu ska ja lägga mig å gråta lite till, upp tidigt imorn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards