Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

5 månader sen =O

Av Ivve - 19 maj 2012 00:19


Hellooooo :D

Shit jag la mig precis i sängen och kom att tänka på att jag faktiskt hade en blogg :P har gått

över fem månader sen jag blogga senast, men nu är det väl dags att återuppta den kände jag =)


Dagen idag har varit inget annat än stress,gått upp,sprang till af för att avskriva mig,sen sprang runt på stan

för å köpa det jag behövde, sen fylla på värdekort till buss imorn ,ska iväg och fira älskade bror=)

Därefter vart det att att träffa syrran som skulle kolla efter någon klänning och så drog vi till coop för att köpa en smörgåstårta! När jag kom hem var jag helt död och så hade jag all packning kvar :O

Så blev att packa allt,eller ja det mesta har lite kvar som jag får ta på söndag:) 

Sedan slappa jag lite med ansiktmask,blev att duscha och nu ligger man här och så ska man upp om

fem timmar :O blää men blir roligt imorn, ska fan supa som satan,men kommer börja grina för satan vad jag kommer sakna min familj! MEN STOCKHOLM HERE I COME! =)


Nee nu blir det sova, nattinatt

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards