Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

puuuh så mkt å göra

Av Ivve - 23 maj 2012 13:15

Oj  satan vad man har mycket att göra och mycket att tänka på!

I måndags så fixa jag  i ordning allt städa lite och plocka upp alla mina kläder. Sen vänta jag på söten att han skulle komma hem från jobbet. Därefter åkte vi iväg till hans syster Malin och hade en jätte trevlig kväll 

med trevliga människor och en grillkväll med skumpa och sådär:)


Sedan blev det så att vi fick sova över där då det blev sent och söt åkte iväg till jobbet tidigt på morgonen.

När jag vaknade så var Malin och lilla söta William redan uppe och packade bilen då de skulle iväg. Så hon skjutsa mig till t banan sen var det off på lite sightseeing för mig och fick klara mig själv. Men sen träffa jag Sanne och vi käka på en värdelös Taco bar.Sen åkte vi till Liljeholmen och Kista och därefter blev det hemåt


Nu sitter jag som en galning och försöker fixa något boende åt min kära syster som också kommer upp hit, blir skittajt med pengar också men men får se hur man klarar sig =/


Så har man diskat nyss och dammsugit lägenheten här och är helt död nu, så blir väl bara att ta det lugnt tills min älskade kommer hem =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards