Direktlänk till inlägg 23 december 2011

tja tjaaa bloggen!

Av Ivve - 23 december 2011 01:32

Heellloooooo alla goa å glada :D

I'm baaack :D jag har mina perioder men men :D

Har hunnit hända en hel del under den här tiden som jag inte bloggat men bara positiva saker :D

Jag har äntligen fått mig min dröm man i liveeet :D är hur lycklig som helst!

Helt sjukt att man trodde att man var det tidigare, men alltså min älskade just nu är bara för bra för att vara sann och det skrämmer mig så in åt helvete! Men samtidigt är jag hur glad och lycklig som helst och kan verkligen se en framtid med honom, han är verkligen den jag kan se en framtid med <3<3<3<3<3<3<3


Idag åkte han hem också och jag saknar honom redan, kan inte somna utan honom :( men förhoppningsvist så åker jag upp på söndag så får jag se min ängel <3

Men jag är så sjuuuukt nervööös över det också, för jag kommer få träffa hela hans familj och det är huuur läskigt som heelst! Hoppas jag inte gör bort mig,jag kommer typ ta livet av mig isf!


Aja nu ska ja upp å banka på grannens dörr för andra gången eftersom han vägrar sluta spela hög musik, jävla idiot så trött på honom! Måste upp tidigt imorn och hinna med en massaaaa!! :O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards