Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Äntligen!

Av Ivve - 23 december 2011 18:02

Åh nu har jag äntligen landat!

Har blivit en hel del stress idag må jag säga!

Först drog man till stan, så klippte jag mig vilket blev lite si sådär, blev alldeles för kort så besviken är jag

men det är bara att vänja sig,finns ingen återvändo! Sen kolla lite kläder å köppte mig en snygg väst som jag ska ha på söndag :D Sen iväg och handla inför imorn,därefter systemet och hem.Hemma hann jag typ bara kolla mig i spegeln

sen så vart det igen till stan för å shoppa en hemlig grej :D

Sen iväg till min syster för att hämta hit några av hennes saker som hon ville ha eftersom hon sover här nu sen hem och ÄNTLIGEN vid kvart i sex fick jag äta mat! gott var det :D

Nu sitter ja på rummet och bara njuter av ett glas vin imorn blir det jobba! =(

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards