Alla inlägg under november 2010

Av Ivve - 27 november 2010 17:33

Så jädra kallt ute, och inte nog med det!

Sitter hos Tomas och fick duscha i kallt vatten!!!de värsta ja vart med om kan jag lova!Sen så köppte jag nya strumpbyxor förut,(trodde jag ja) det var bara leggings, så måste hem på nått sätt och hämta strumpor och en tröja glömde jag också =(


Var kul att träffa min kära bror förut iaf ^^

Nu blir det att öppa sig en cider , have fun everyone =)

Av Ivve - 27 november 2010 12:19

Heellooj!

Lördag idag och jag vakna rätt tidigt.Tänkte att jag måste fixa med massa grejer idag. Tanken var ju att först dra till bolaget och handla för ikväll å sen dra iväg

men Niklas till KD och shoppa, för vi hade planerat det här skit länge.

Men gissa va som händer då, juuh han har planerat med en annan att bara va hemma å ta det lugnt, bara faaan för dig, planera inte saker å ting med en å sen dagen innan en annan sak med någon anann.Kunde ha sagt det iaf.


Så jag vart grinig på morgonen direkt(INTE BRA)

Men Tomas var snäll och skjutsa mig till bolaget och tillbaka=)

Nu ligger jag här i sängen och är lite småsur för ja hade som sagt tänkt shoppa idag, men nu tappa jag lusten så jag skiter i det!

Nu ska jag kolla på en film och vänta på att bror kommer ska bli kul å få träffa honom, sen ska ja fixa till mig och börja supa =D

Av Ivve - 26 november 2010 12:15

Kvällen blev som så att jag och Tomas drog iväg till bowlingen.

Så bjöd jag på middag, och sen så spelade vi lite biljard, och ja

han ägde mig, men han fuska som baara den haha, men aja va ganska kul

ändå haha.

Av Ivve - 26 november 2010 07:02

Gooood mooorgooon alllaa!!!

Vakna för en halvtimme av mig själv och skulle kolla tiden på telefonen så var den helt död! Fick panik, drog ut kortet å batteriet men inget hj'lpte och jag fatta inte vad felet var, det gör jag inte ännu.För jag ladda den nämligen igår innan ja sov.

Men tydligen så är det batteriet ändå för när ja stoppa i laddaren kunde ja sätta på den =)


åh ja e grymt sugen på en cigg, så ska klä på mig å ta min min morgon cigg, sen fixa till mig i lugn och ro , för idag får jag skjuts till jobbet.

Sen måste ja för fasen börja träna också, så ska väl efter jobbet ner till stan och köpa mig ett månadskort eller kvartalskort iaf på galaxen.det behövs!!!

Have a nice day everyone^^

Av Ivve - 25 november 2010 21:19

I'm happy!!

Fick klänningarna och båda satt på bra!

Och lilla Nicklas, han är ju för snäll mot mig, han lånade bil bara för att skjutsa mig, sen fick han gå hem tror ja =( har sånna skuldkännslor =/


Nu har jag värmt mig lite glögg och bäddat ner mig i sängen.Så blir det att kolla

på Smalville och sen kanske sova om jag kan =)

Upp och jobba imorn sen är det heeelg, ska jag få träffa lilla Tomas som

äntligen kommer hem!!!

Och på lördag har Virre inflyttningsfest, ska nog bli kul, sålänge jag kan hålla

mig lugn. Kommer nämligen en av mina förra detta kompis dit. Men som sagt får försöka hålla lugnet för Virres skull och fira ordentligt med Tomas eftersom han vart så duktig och klarat av sin kurs på bara några få månader och redan på¨måndag har han ett jobb !!!^^

Av Ivve - 25 november 2010 16:48

Fy fan vilken skön dag jag har haaft!! =D

Först igår så somnade jag vid 20.00 så sov ca 11h, så idag var jag jätte pigg på jobbet. Sen var det roligt att en av cheferna kom och sa att coacningen igår gick bra, så hon ville att jag skulle coacha en ny idag =)

Så det gjorde jag , vaar skiiit roligt, så roligt att den tjejen uppskatta det, och förbättra sig direkt och sållde =) Hon var så glaad, och då blir man ännu gladare =)

Hoppas på att jag får coacha mer ^^


Sen är det ju löning idag också, vilket aldrig gör en besviken =D

Och till det bästa när man kom hem var ju ändå att ÄNTLIGEN så har mina klänningar kommmiiiiiit!!! så ska gå snart nån gång och hämta ut dee :D:D:D:D

Sen så fick jag ett annat paket också som jag beställde för 3 dagar sen :D



Nu ska jag poppa lite musik och va ännu mer glaaad :D

Av Ivve - 24 november 2010 16:52

Då var man hemma från jobbet då.Har gått runt och trott idag det var torsdag

men icke sa Nicke.För övrigt så gick tiden på jobbet jätte fort, fick nämligen

gå runt och coacha idag i typ två timmar, så såg fram emot det hela dagen. OCh det var aasrooligt, kan bli vänja mig vid det =P


Nu är man hemma, och äter lite, har beslut ångest över vad jag ska göra nu resten av dagen. Ska äta och duscha iaf, sen kanske dra iväg och spela lite biljard eller så ska jag träffas med Nicke och umgås å ha lite spelkväll om han kan/orkar.


Men blir nog kanske å va hemma bara =/

Av Ivve - 23 november 2010 22:38

Den här dagen började iaf bra!

Vart så grymt sugen på godis på väg till stationen, så köpte en hel del.

Alla på jobbet vart glada över godiset iaf och jaa, den är slut nu haha men men man får dela med sig såklart =)

På jobbet var det gryyyyymt lugnt, det är grymt jobbigt när inget händer!

Sen trodde jag även att det var onsdag idag, hela dagen tills kl 19.30!Det är jobbigt det, visst ifall man är en dag efter men före är ett helvete att få veta.


Nu är jag hemma iaf, och halt är det ute kan jag lova!

Men nu blir det en cigg snart och en dusch, sen sovaa=)

Ovido - Quiz & Flashcards