Alla inlägg under december 2011

Av Ivve - 23 december 2011 18:02

Åh nu har jag äntligen landat!

Har blivit en hel del stress idag må jag säga!

Först drog man till stan, så klippte jag mig vilket blev lite si sådär, blev alldeles för kort så besviken är jag

men det är bara att vänja sig,finns ingen återvändo! Sen kolla lite kläder å köppte mig en snygg väst som jag ska ha på söndag :D Sen iväg och handla inför imorn,därefter systemet och hem.Hemma hann jag typ bara kolla mig i spegeln

sen så vart det igen till stan för å shoppa en hemlig grej :D

Sen iväg till min syster för att hämta hit några av hennes saker som hon ville ha eftersom hon sover här nu sen hem och ÄNTLIGEN vid kvart i sex fick jag äta mat! gott var det :D

Nu sitter ja på rummet och bara njuter av ett glas vin imorn blir det jobba! =(

 

Av Ivve - 23 december 2011 11:32

Möööörn alla goa :D

Jag har varit vaken sen kl nio idag,trodde att jag skulle sova lite längre med tanke på hur min granne bettedde sig igår natt men icke sa nicke! =)

HAr typ bara degat nu på morgonen, inne på min andra kopp kaffe,betalat räkningar uussh!

Nu strax blir det att ta sig en dusch å fixa till sig och sedan gå till stan för att shoppa lite,måste hitta något snyggt att ha på söndag om jag åker upp till min älskling <3

Sen måste jag leta någon julklapp :O har panikk för han väägrar att säga vad han önskar sig,gör det itne direkt lättare.


Och jag saknar honom så otroligt mkt =( fan att man kan sakna någon såhär mkt och det har bara gått en dag :/ lite sjukt faktiskt.

     

Av Ivve - 23 december 2011 01:32

Heellloooooo alla goa å glada :D

I'm baaack :D jag har mina perioder men men :D

Har hunnit hända en hel del under den här tiden som jag inte bloggat men bara positiva saker :D

Jag har äntligen fått mig min dröm man i liveeet :D är hur lycklig som helst!

Helt sjukt att man trodde att man var det tidigare, men alltså min älskade just nu är bara för bra för att vara sann och det skrämmer mig så in åt helvete! Men samtidigt är jag hur glad och lycklig som helst och kan verkligen se en framtid med honom, han är verkligen den jag kan se en framtid med <3<3<3<3<3<3<3


Idag åkte han hem också och jag saknar honom redan, kan inte somna utan honom :( men förhoppningsvist så åker jag upp på söndag så får jag se min ängel <3

Men jag är så sjuuuukt nervööös över det också, för jag kommer få träffa hela hans familj och det är huuur läskigt som heelst! Hoppas jag inte gör bort mig,jag kommer typ ta livet av mig isf!


Aja nu ska ja upp å banka på grannens dörr för andra gången eftersom han vägrar sluta spela hög musik, jävla idiot så trött på honom! Måste upp tidigt imorn och hinna med en massaaaa!! :O

Ovido - Quiz & Flashcards