Alla inlägg under maj 2012

Av Ivve - 29 maj 2012 23:25

Satan vad mycket har hunnit hända!

Nu är man uppflyttad till st holm och bor här med mattias familj.

Igår börja jag nya jobbet, var riktigt soft dag vi gjorde typ inget förutom att sitta av dagen:P

Och idag gick vi igenom ett system (siebel) som jag redan kan så det blev lite långtråkigt att bara sitta av tiden,

Sen efter träffa jag min kära syster ,så glad att vi sågs idag. Trots att jag vet att jag har mattias här så känns allt bara så konstigt och obekvämt liksom. Nu sitter jag i sängen och är lite hungrig och småledsen. Nu saknar jag min familj som bara den, riktigt jobbigt det här alltså, trodde att det skulle va lättare men nej.

Man känner sig så liten liksom. Och Mattias ser man knappt nu, eller snarare ingenting, jag går upp tidigt åker iväg, sen jobbar han eftermiddag och kommer hem när jag sover :/.


Saknar bara liksom å kunna ses å prata lite om dagen och va glada å mysa ;/ Och det blir ju inge bättre av att överallt se par som har mysiga utekvällar på något cafe eller går runt å håller i handen, eller alla fb uppdateringar om hur deras respektive e så gulliga och ger de rosor å allt. Undrar om allt de där spännande å själva romantiken bara försvunnit på något sätt mellan oss. Hope not..


aja nu ska ja lägga mig å gråta lite till, upp tidigt imorn!

Av Ivve - 27 maj 2012 01:11

det har verkligen varit jätte jobbiga dagar nu, så nu sk aja sova å bara försöka glömma ;/

Av Ivve - 23 maj 2012 13:15

Oj  satan vad man har mycket att göra och mycket att tänka på!

I måndags så fixa jag  i ordning allt städa lite och plocka upp alla mina kläder. Sen vänta jag på söten att han skulle komma hem från jobbet. Därefter åkte vi iväg till hans syster Malin och hade en jätte trevlig kväll 

med trevliga människor och en grillkväll med skumpa och sådär:)


Sedan blev det så att vi fick sova över där då det blev sent och söt åkte iväg till jobbet tidigt på morgonen.

När jag vaknade så var Malin och lilla söta William redan uppe och packade bilen då de skulle iväg. Så hon skjutsa mig till t banan sen var det off på lite sightseeing för mig och fick klara mig själv. Men sen träffa jag Sanne och vi käka på en värdelös Taco bar.Sen åkte vi till Liljeholmen och Kista och därefter blev det hemåt


Nu sitter jag som en galning och försöker fixa något boende åt min kära syster som också kommer upp hit, blir skittajt med pengar också men men får se hur man klarar sig =/


Så har man diskat nyss och dammsugit lägenheten här och är helt död nu, så blir väl bara att ta det lugnt tills min älskade kommer hem =)

Av Ivve - 19 maj 2012 00:19


Hellooooo :D

Shit jag la mig precis i sängen och kom att tänka på att jag faktiskt hade en blogg :P har gått

över fem månader sen jag blogga senast, men nu är det väl dags att återuppta den kände jag =)


Dagen idag har varit inget annat än stress,gått upp,sprang till af för att avskriva mig,sen sprang runt på stan

för å köpa det jag behövde, sen fylla på värdekort till buss imorn ,ska iväg och fira älskade bror=)

Därefter vart det att att träffa syrran som skulle kolla efter någon klänning och så drog vi till coop för att köpa en smörgåstårta! När jag kom hem var jag helt död och så hade jag all packning kvar :O

Så blev att packa allt,eller ja det mesta har lite kvar som jag får ta på söndag:) 

Sedan slappa jag lite med ansiktmask,blev att duscha och nu ligger man här och så ska man upp om

fem timmar :O blää men blir roligt imorn, ska fan supa som satan,men kommer börja grina för satan vad jag kommer sakna min familj! MEN STOCKHOLM HERE I COME! =)


Nee nu blir det sova, nattinatt

 

Ovido - Quiz & Flashcards