Alla inlägg under juni 2012

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag!

Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det så skulle nån viktig människa lyssna på mig för att jag jobbat med tele2 tidigare,ussh gick inte så bra då när han lyssna.


Aja efter jobbet ville ja bara hem och yepp here i am,va å handla lite,precis käkat å sitter nu i soffan å är heelt slut!

Sitter och tänker lite för mig själv nu..inga roliga tankar...man kanske tror lite för gott om vissa och idag fick det mig att börja fundera igen =/ men fuck skit jobbigt å ha de iaf.

Snart lär det bli dusch och sen sova, upp tidigt imorn och äga på jobbet, vann en biobiljett idag btw :D fett awesome :D


Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen!

hah ne skoja lite e på bra humör nu !

Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom saknat honom som bara den <3

Därefter blev det dusch och så kom Tomas å hämta upp mig så skulle vi kolla på film, vilket gick sisådär då jag vaknade 01.20 på hans soffa :P hade jag däckat!

Sen körde han hem mig och det blev att sova dirrekt!


Idag så blir det en del att göra, försöker stänga balkongdörren och det går inte! sen kommer syrran förbi innan hon åker tebax till sthlm. Därefter måste jag städa hela lghten och ev tvätta lite kläder, packa och fixa käk å allt.

För imorn åker jag till KGA till transcom då vi ska dit på besök med jobbet sen åker jag hem med mina kollegor =)

Längtar som bara den ,för ja saknar min älskling något så enormt mkt! 


Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3

Så jädrans kram å pusssjuk e jag:(

Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3

så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över allt annat <3

 

Av Ivve - 23 juni 2012 03:59

NU vet ja verkligen vrf ja flytta från kr hamn!!!


aja nattinatt alla!=)

Av Ivve - 22 juni 2012 10:51

Tjaabbaaaaaaaaaaa =D


idag är jag super glad :D 

Har inte hunnit blogga ett skit men så blir det när man har mkt att göra. Mycket med jobbet tar en del krafter men nu har man kommit in i det och skönt att få sätta igång nu :D

Sen så letar man lght som en idiooot! varit på några visningar men vart besviken, mensenaste lghten vi tittade på vart jag helt kär i! Dock så hyrde de ut bara tre mån och omöblerat och det känndes lite si sådäär att flytta upp mina möbler bara för tre månader, men sen då liksom?



Men nu är jag i lilla krillehölan :D 

Igår kom söta tomas,jenny och marcus och hämtade upp på stationen, länge sen ja träffade jenny och marcus så det va riktigt skoj att få träffa de en liten sväng var dock så trött att ja bara köppte med en pizza och drog hem dirrekt sen somnade jag lite innan kl tio :P



Nu sitter jag och dricker kaffe,snart käk,sedan tänkte jag städa lite här. Sen ska ja träffa underbarase Mickan <3 så ska vi ta en promenad,så måste jag skicka tillbaka modemet från BBB.


Sen jävlar blir det att fira middssommaaaaarrrrrr i Ölme!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards