Alla inlägg under december 2010

Av Ivve - 18 december 2010 01:12

åååh känner sån grym saknad just nu =/ =(

Känns tomt i sängen också, och ingen att hålla om eller någon som kan hålla om en.

Men men får återgå till gamla rutinen, att hålla om kudden.

Nu ska ja sova, ska gå upp om 6 timmar, upp och jobba.



Gonatttttt

Av Ivve - 11 december 2010 18:36

heelllooo!

Gårdagen var fett rolig, var hemma hos Aid och förfestade.Sen vart det mot

Nightshift på företagsfest som sagt.Det var riktigt skoj var det =D

Sen var det ju meningen atjag och två kompisar till skulle åka hem med en annan

kompis då hennes morsa skulle komma och hämta oss vid kl två.

Men vid ett tiden så fick man ett samtal att hon åkt för hennes mor var sur å hon var

full, så vad jag gör ja å en till kompis då?

Juu de klart att vi tar oss ett ragg var och så skulle det lösa sig med sovplats å sådär:P

haha, när vi väl kom dit, fick min polare en wierd kännsla och ville att vi skulle dra.

Då hade vi banne mig riktigt tur att Tomas skulle hämta Kalle så han kom å

 hämtade oss också så vi kom hem iaf.


Idag är det ju bakis som gäller såklart plus en del ångest faktiskt hahaha

men det ingår :P


Tyvärr så blev det heller ingen besök idag,utan förhoppningsvist blir det nästa vecka istället för då är jag ledig också och finns bättre förbindelser =)


Nu ska ja väl ta å käka lite,å så sätta på nån film å fortsätta ligga i sängen och va dööd

Av Ivve - 10 december 2010 07:16

Har manvart vaken sen halv sju då. Ska jag platta håret och fixa mig lite.

Sen ska jag vidare till busstationen och åka buss tilljobbet idag =(

Men jag hade sån tur att Aid var så snäll, så han ska iaf komma och skjutsa upp mig till jobbet från busshållsplatsen ^^


Sen blir det att jobba till fem(ska kolla om ja kan få kompa en timme och

lägga den timmen nån annan dag nästa vecka så jag kan gå hem till Mackan och fixa till mig. Sen blir det rock on baby!!! =D


Och jag är grymt nyfiken för morgondagen får se hur det går också :P

Av Ivve - 9 december 2010 22:06


HAha övertrött!!!!





                  



Av Ivve - 9 december 2010 19:35

känner mig grymt stressad faktiskt.Va på jobbet,men det var bara 4 timmar, de resterande 4 fick jag kompa och nu har jag faktiskt ångest över det.

Men det var bra att jag fick göra det för nu kan jag  göra allt jag behöver göra.


Så nu först blir det att möta mickan och dra till coop och handla lite för helgen.

Sen blir det att städa lite, och fixa annat man behöver =)

Av Ivve - 7 december 2010 11:09

Då var det tisdag morgon, blev väckd av min syster som typ satt bredvid mig i sängen och titta på mig och försökte väcka mig.

Hon är så söt ibland, hon hade drömt någon mardröm inatt om mig

och kom hit direkt vid halv tio tiden för att kolla att jag mår bra :P


Nu blir det att gå upp ur sängen,duscha,fixa till sig, käka nått och dra till jobbet.

Behöver inte fixa någon matlåda iaf, för igår var det en konstig dag.

Var jätte hungrig innan lunchen på jobbet, sen när jag väl hade lunch vart jag inte ett dugg hungrig, så matlådan står kvar i kylen på jobbet (Y)



Åh den här helgen ska bli gryymt rolig =D



The yellow one is meeeeeeee :D:D:D:D

 

OMG

Av Ivve - 7 december 2010 01:48

Jag måste seriöst lära mitt språk mkt bättree!!

Detta är inte okej!

aja ska dejta kudden nu, can*t wait for saturdaayyayyy!! =)

Av Ivve - 6 december 2010 21:00

Sitter på jobbet och det är gryyyyyymt lugnt, riktigt tråkigt att bara sitta av tiden =/ Vill att det ska hända nått eller gå heeeeeeeeeem. Men men..

Ovido - Quiz & Flashcards