Alla inlägg den 2 december 2010

Av Ivve - 2 december 2010 17:13

Igår så drog jag ju ner till stan för att köpa busskort, och det gicvk ju bra.men fyy fasen va kallt det var!!Ja hade ingen kännsel i mina fingrar eller tår , så jag gick förbi syrran en sväng för å värma mig.När ja kom dit så höll hon på å vaxa benen, så fick hjälpa henne lite, sen vart det att dra sig hemmåt. Somnade rätt tidigt också.

Imorse däremot när jag fick gå till stationen , FYY FAAAN säger jag bara!

Det var ju HUR jävla KALLT som heelst!!

haha mitt hår frös ju till å med, fick ju fan vitt hår :P


Men jobbet har varit jävligt lugnt, men gick bra för mig ^^yeey

Sen så hade jag tur att ena av de nya killarna bodde tydligen här! Så han skjutsade hem mig så ja slapp gå till bussen å få stå å vänta på den i den här kylan och sen gå hem uussh!


Men imorn så åker jag med Jonas igen =)

Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, och fryser, lägenheten är ju jätte kall:(


Men ska väl iväg snart å ses med Tomas och dra iväg och handla lite tänkte jag för lördan =) Får bli lite systemet och så massa smått å gott, lite tilltugg å sådär.

Men nu ska ja först kolla efter några goda bål =D

Ovido - Quiz & Flashcards