Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Beslutångeest!

Av Ivve - 17 maj 2011 17:47

Tjäänixen allihoppa :D

Gårdagen på jobbet gick bra, dock så vart det lite sur för ja va typ 1 ifrån å bli grön men men vad ska man göra.Sen så prata jag med chefen också ang semester, å ja fick det beviljat en hel månaad :D gött gött.

Så nu får vi se, ska snacka lite m familjen om hur den här semestern kommer att spenderas.Verkar nu som de kanske blir helt andra planer, så jag har kollar runt på massa olika resor i typ hela världen men har beslutångest. Nån som har ett bra tips?

Självklart ska det ju vara billigt att åka och leva där men ändå så att man kan få uppleva å göra saker, vill inte bara vara vid stranden, så har någon tip så pllzzz kom med det!!!!! vore guuld värt =)


Dagen har gått som planerat typ,allt är fixat förutom passen, polisen hade stängt kl tre å det fanns ju ingen chans att ja skulle hinna med, haha såg det vid fyra tiden också så jag blev klar med allt det andra.

Men det får bli imorn innan jobbet istället får jag springa bort dit =)

Kunde faktiskt ha jobbat halva dagen idag också det har man med ångest över =/


Åh så har jag även beslutångest om ja ska åka å träffa en kompis nu eller inte och kan inte bestämma mig aallls, får kanske bli till helgen istället.



Men nu ska ja sitta framför datorn, nörda mig, kolla fler resor, sen kanske slå på en film, fixa matlåda och så sova och upp tidigt imorn =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards