Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ivve - 11 maj 2011 22:44

Nemam drugi reci nego da mi nedostajes i ke mi previse nedostajes. Zelja mi je samo da bi ti ne bi se vratio dole i da bih mogla da vratim vreme i sve da uradim na drugi nacin nego kako sto je sve postalo na kraju.


Znas sam sta sam ti rekla i taj obecavanje ti ja drzim!

Zelim ti sve najbolje u zivotu a i javi se!

Av Ivve - 11 maj 2011 09:08

åh man e fortfarande febrig, och hostar å snorar som satan, men fick hostmedicin igår(som inte verkar hjälpa något)! Känner att jag bara vlev 400 spänn fattigare igår för ingenting.Men men nu blir det att fixa till det sista och åka iväg och jobba,har egentligen sjukintyg på att ja ska va hemma å ta det lugnt idag med tills hostan avtar lite but a promisse is a promisse så iväg till jobbet som sagt, hoppas det går bra idag =)

caooooooooo! :)

Ovido - Quiz & Flashcards