Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ivve - 5 maj 2011 23:41

Puno je rana
moja je dusa umorna
od sad cu sama
zelim ti jutra sumorna

Ref.
Ubi me taj bol za tobom
odlazim, ne kazem zbogom
nikome, jer nemam kom
odustajem ovog trenutka
ma nisam ja nicija lutka
izvinite, al' to nije moj dom

Ne boli to
sto nocu sama ostajem
sto krevet suzom polijem
ne boli me

Al' boli to
kad moju ljubav pogazis
pa me sa drugom prevaris
to ubiiiiiiiiiiii me

Av Ivve - 5 maj 2011 21:57

tjoossaaan, ujuj vilken dag det har varit :P

Började m att åka till jobbet, väl i bussen höll ja på att sommna flera gr men ja vågade inte haha, vågar aldrig somna på en buss, tänk om man skulle snarka till liksom hah pinsamt :P:P:P

Sen på jobbet gick dagen jätte segt i början, sen kom Malin och tog ett litet snack med mig, och vilken skilldnad det gjorde sen, så tack Malin för det!


Efter jobbet så vart det att åka hem, men valde att fortsätta mot kga, träffa jaa ni va ska man säga egentligen men jaaa ja träffa exet...och jaa jag vet inte vad jag ska säga, känner typ att ja har ångest, fast ändå inte.

Bara förvirrad, kluven, och känner bara blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

så om nån kan så får ni gärna komma och skjuta mig, typ....NUU!!!!

Sen på bussen hem träffa jag Ronja, vilket var skööönt, hon bara såg att nå va fel å ja snacka lite med henne å fick mig att må lite bättre <3

Men men sitter nu å degar, måste fixa mat, duscha å sova, men har ingen ooooooooooooorkkkkkkkkkkk någon som vill dela med sig av lite energi så pllz 

kom å dela med er!

nej nu ska ja sitta å snacka lite m folk, å försööka samla ihop kraft till å göra allt de andra ja måste:P

Ovido - Quiz & Flashcards