Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Ivve - 9 maj 2011 23:08

uush den här måndagen har varit jobbigast ever, jag har varit hur trött som helst,snuvig,ont ihalsen, hostat som fan å allt möjligt.Men gick ändå bra på jobbet å alla kunder tyckte synd om mig haha.

När man väl kommer hem så tog ja även tempen, så hade man feber 38 grader. Så nu ska ja krypa ner uder täcket, ta hostdämpande och så sova och ladda inför en ny arbetsdag imorn :)

För övvrigt allt annat som hänt i privatlivet typ idag, har bara gjort mig bara arg å frustrerad för vissa människor vet inte hur man ska betee sig som en normal människa, då känner jag att jag har ingen mer energi att lägga på sånna människor, utan dags att tänka lite på mig själv istället för alla andra i första hand.

Så lika bra å strunta i sånna, klarar mig nog utan det och bara att gå vidare med mitt liv, och inte ta in sådanna människor mer i mitt liv!

ajaa nattinatt alihoppa.

Ovido - Quiz & Flashcards