Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Ivve - 19 maj 2011 21:29

jaa haha fyy vilken dag det har varit idag!

dagen började med att man försov sig, så det blev snabba ryck imorse!

men hann med bussen iaf,och när ja skulle åka till kd så vad bussen proppfull1fick sitta bredvid en kvinna, som aa ingen aning men verka helt psychoo som satt och som mima hela vägen som att hon snacka för sig själv fast tyst istället,och det jobbiga var ju att man inte heller kunde sätta sig någon annnastans för varenda plats var upptagen! Men men satt på en film på mobilen och försökte ignorera henne :P


Sen var jag så grymt trött på jobbet men det gick faktiskt riktigt bra :D

Hade några assköna kunder som jag bara kunde fortsätta prata och skoja med i all evighet om jag inte var tvungen att avsluta samtalen :/ lite synd,önskar att det fanns flera sånna människor här i världen.


Sen när man väl slutade skulle man ta bussen in till stan, men allt var ju tydligen kaos i hela stan sa busschafören som kom typ 15 min senare och detta resulterade till att man missade andra bussen hem.Så jag och johan gick till tågstationen och skulle lta tåget istället, men så var den med försenad, så vart det att gå tillbaka till bussen och ta den. På väg hem kände jag såååån stooor sug på godis:P så smeg in på handlarn å köppte mig massa godis som jag tänkte smaska i mig nu snart  när jag hittat någon bra film :)


Åh jag måste hitta kraften till att att duscha med, fixa matlåda känner jag att jag inte har någon ork till alls tyvärr :/

Ovido - Quiz & Flashcards