Alla inlägg den 1 december 2010

Av Ivve - 1 december 2010 16:29

Ibland så blir jag arg på mig själv. Jag börjar blogga sen har jag inte tid att

sitta och blogga varje dag eller så som andra gör typ flera gånger om dagen,Men jag ska försöka göra mitt bästa nu när man väl börjat igen.

Idag är det ju den 1a dec också vilket faktiskt känns bra =) och om 3 dagar fyller jag ÅÅÅÅÅÅÅR!!!! Inte för att 21 är något att fira men ändå :P


Sen så ser jag fram emot 2011!!


mina planer för 2011 är iaf att jag ska ta körkort!

Sen ska ja fan i mig sluta röka och börja träna som en galning så att jag

får tillbaka kroppen jag hade för två år sen innan jag satte i p-staven!

Blir helt nya tag helt enkelt och försöka styra sitt liv lite, spara ihop pengar och

dra utomlands kanske också en stund, då snackar vi inte om en vecka!


Så jaa, ser fram emot 2011 som bara den!


Nu måste jag ner till stan för att köpa busskort, ussh vill itne ut i kylan :;(

Ovido - Quiz & Flashcards