Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Valborg

Av Ivve - 1 maj 2011 16:49

Oj va kul jag hade igåååår!!!!

Började såklart med att stressa eftersom jag av en annledning alltid väljer att vänta med att fixa till mig tills sista minuten.Så kom Mathias å Tomas och hämtade upp mig, sen vidare till min syster för att hämta upp henne :D

Sen vart det att vänta på Marqus,Jenny å Virre så satt vi ute och grillade samtidigt som vi frös ihjäl.Sen var det bara att sätta igång, började segt men sen drog det igång, och vid två tre tiden ramla de in fler folk vilket va aaaaasniiiiceeee :D

Aa just det, jenny klippte mig också och jag är SUPER MEGA NÖJD :D

Asduktig är hon!! :D:D:D:D Så tack Jenny för det haha va lite orolig där men blev så bra så :P

Aja vid fyra fem tiden hade ja aasskoj , tur att de dök upp folk, heh va knas vi va då,å övertrötta ^^ åå va så gött å bara ligga där å mysa lite sådär (nämner inga namn) men nu får ni inte tro att ja gått å typ gjort nått men hade skoj å lite mys vart de, hehe


Sen vid halv sex tiden fick vi för oss att börja dra hemmåt,De andra skulle t Virre å sova, men blev ändrade planer så det blev buss hem för de, så va ja å Henke kvar, så beställde ja taxi, orka inte gåååå.

Jaa så man va hemma vid sex tiden å somna kanske vid halv sju, så va man uppe vid kl tio och mådde baaaaaaaaaaaajs kan jag ju säga. Vart en del öl, cider å absinth på det , men lätt värt :P (mår dock fortfarande dåligt)

Bilder kommer säkert upp lite senare, för nu blir det att ta sig en cigg,sen plugga kanske lite teori, därefter en film och fixa i ordning inför jobbet imorn, måste ju upp tidigare efersom de e en ny utbildning =D

 byyeee allaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards