Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

it open my eyes people

Av Ivve - 15 maj 2011 21:21

Helloo allihoppa, har int bloggat nu de senaste dagarna här, känns som det var en evighet.Men jag har varit lite dålig och så inte orkat helt enkelt.

Men de här dagarna har man haft mycket att tänka på och jag har inte velat vara endam efter jobbet så man slipper att tänka på allt skit så jag har åkt direkt hem till Tomas för att umgås liksom. Igår så bestämde vi oss att vi skulel sitta hos honom å supa sönder bara, ingen utgång eller nått sånt, utam bara sitta å supa, And we diid!

och jävlar vi lyssna på massa musik å sjöng som idioter å ja skrek som en idiot och jaa jag däcka som en idiot haha.Har inte däckat på så länge.Men hade ett samtal under kvällen som bara gjorde mig så förbannad sen att jag drack som satan och sen så hade ja visst däckat rätt så hårt.Och idag mår man som man mår!


Men jag är väldigt glad att jag hade det där samtalet igår, för det kom fram saker som jag inte förstod tidigare. haha personen kanske trodde att jag var för full och inte skulle fatta något men det gjorde jag allt.Och idag när jag satt och fundera lite, då föll alla pusselbitar ihop ÄNTLIGEN!

Trots att det gjorde ont och att man på ett sätt önskade att man inte förstod allt det där så är jag väldigt glad för det. Nu är det bara att gå vidare =)


Aja nu skippar vi allt det dystra, en glad nyhet kan jag ju berätta iaf, jag tog upp kontakten med en gammal vän :D Och det känns asbra, hehe skoja sådär som man gjorde en gång i tiden som liksom ingen annan förstod haha lite kul iaf =D

kanske ska ses n ästa vecka om jag hinner med tanke på hur mina arbetstider är :/


Aja en rolig video tänkte ja visa också som jag skrattar åt som satan :P


Caoo alihoppa see yaaah =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards