Alla inlägg under juni 2011

Av Ivve - 2 juni 2011 18:00

Då var man framme i storstan halv åtta på kvällen :D

På perongen stog Oscar och väntade på mig :D

Så gick vi och mötte Kalle också, så skiljdes vi åt, då jag skulle till Oscar å Tomas till Kalle. Kvällen började med en underbar god middag som söten lagade, så duktig, skönt med en kille som kan laga mat iaf ^^

Sen vart det varmt, så gick han och köpte glass åt oss, så satt vi och götta oss i soffan framför tv:n :)


Sen var det typ dags att sova, och shiit vad jag sov asgott! Jag som var orolig att jag inte skulle kunna somna eftersom man bytte säng liksom men inga bekymmer alls^^


Av Ivve - 2 juni 2011 00:19

Fy fan va gött, ja känner mig bara så jävla nöjd med allt just nu känner jag :D

Ligger här i sängen och tänker över de här dagarna som varit och kommer att vara och man kan inte bli något annat än glad :D Jobbet idag gick underbart, har underbara kollegor och underbara vänner kan ju inte begära mer än det liksom :D

Och min underbaraste vän Tomas hämta mig tom från jobbet så jag tjänade två timmar bara på det så tack underbara Tomas <3

Så gick vi å handla lite på Coop, sen åkte hem till honom kolla på en film,så åkte hem nu å ligger i sängen :)

Imorn är man ju ledig, dock måste jag upp tidigt, ska packa ooch fixa till mig sen bär det av till St-holm och de här dagarna kommer att spenderas med de bästa såklart, jag längtar som faan, och hoppas på riktigt trevliga dagar :D:D:D:D:D

aja nattinattt alihoppa see yaah

Ovido - Quiz & Flashcards