Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ivve - 6 juni 2011 23:23

Höll på att fixa matlåda förut, så skrev Ronja att hon och Mickan skulle på promenad

och frågade om jag ville med, gaah va så trött och sleten men tveka inte, jag struntade i maten och gick och mötte upp de på stan så gick vi en vända och snacka lite skit å så, va jäätte kul att träffa de, var ett tag sen:/ plus väldigt skönt med en kvällspromenad.

Men ja kom hem för typ en timme sen, fixa klart matlådan,Så kollade jag klart på filmen Priest, den var lite sådär trodde den skulle vara lite bättre men men

Så snart nu blir det att hoppa in i duschen sen soova:)

Men ska sitta och nörda mig på msn å snacka lite mer skit med folk =)

För övrigt så känns faktiskt allt bra, och känner bara att livet leker och det ska det fortsätta göra med känner jag :D

pussiisseeen

Av Ivve - 6 juni 2011 18:57

Vakna seg som fan och bakis :P

Mackan hade vaknat för länge sen men men.Sen vart det att dra till sibylla och vi köppte de fetaste hamburgarna, sen låg jag helt däckad i soffan:P

Så var det dags att dra sig hemåt, så fick springa till bussen som en galning typ:P


Sen mötte Tomas upp mig på stationen, åkte vi ner till skärgården en sväng, sen hem till honom,sen Marieberg så låg vi och solade lite :D

 


Åkte hem därefter, så sitter och bloggar lite nu ..Men nu måste jag ta och fixa matlåda för imorgon till jobbet...ååh har lite ångest, men blir skönt att jobba igen =) Sen blir det dusch, och hinner jag så blir det en film på det också =)

Ååhh vill tillbaka till st-hoolm:( hatar den här hålan :/ men men ..

Av Ivve - 6 juni 2011 18:51

jaa så vart det ju söndag då, vakna upp väldigt sent, sen skulle ju jag och christoffer till slottet för å se på Oscar, men de hann vi inte, vart jätte ledsen i ögat, så åkte vi dit vid två tiden och gick runt som galningar och se ifall han va vid någon post, men det var han inte :/ Så åkte vi vidare till söders galleria tror ja:P

Där kolla vi på t-shirt åt Christoffer, men fick honom att köpa en jätte fin skjorta istället (Y) =D

Därefter käka vi libanesiskt, var lite sådär, var konstika såser och sådär men gick ner lite iaf, sen skjutsade han mig till centralen så var det dags att åka hem :(:(

viile bara skita i tåget och stanna kvar men men :/

Mötte upp Tomas, så åkte vi hem, här i stan så kom Mackan och vänta på mig med bilen, så åkte jag hem, lämnade av resväskan, sen åkte vidare till kga till honom.

Där hade vi askul som vanligt, haha vi hade en riktigt grabbkväll:P

vart öl och PS :p jag ägde honom som faan trots att det var första gången jag spelade spelet:P:P:P

Ovido - Quiz & Flashcards