Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Ivve - 4 juni 2011 18:45

Japp som det står så var det massa krångel!

jag skulle upp tidigt, och jag skulle åka till Kalle idag, så skulle Oscar till slottet och jobba också. Så jaa, vi möter upp Kalle och Tomas, så skiljdes ja och Oscar åt :(

Kommer fram till Kalle och fick se hans nya lya nu :D

men direkt när ja kommer fram och vi köppt sprit å så, så säger han då att aa vi ska ut i skogen på raveparty och Frank ska komma snart och vara med oss hela kvällen, så vart jag inge glad alls, inge sugen överhuvudtaget, med tanke på att de skulle vara mitt ute i skogen någonstans, å rave som inte va mig grej plus jag hatar Frank helt enkelt. Så jag hörde av mig till några kompisar och försökte få tag på någon som inte hade några planer.


Under tiden så klättra vi typ uppför hammarbyberget eller kullen, vad man nu ska säga, var riktigt jobbigt i värmen men rätt värt när man kom upp, för där satt vi öppnade mig en kall cider och låg i solen och solade med utsikt över hela stockholm :)

     


Till slut fick jag tag på en, fick bli christoffer, så han var grymt snäll och kom och hämtade mig med bilen så åkte vi hem till honom,så satt vi, kolla på film på femman, och han öppna nån öl och jag några cider, sen vart det sova :D 

Så tack för den räddningen biffen<

Ovido - Quiz & Flashcards