Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Ivve - 7 juni 2011 22:39

Japp första dan ja, eller aa efter 5 dagar ledighet iaf :P Och jaa det börja ju som vanligt, man e trött å sleten,stressa å morgonen, åka buss sen bara att köra igång :D Och jaa trots att man inte var så sugen på att jobba så var det ändå skönt faktiskt, och bra gick det med och det är ju alltid kul att gå ifrån jobbet med ett bra resultat och veta att man gjort sitt bästa, fast man kanske ändå haft en trög dag.

Aja på väg in til stan skulle Yacine hålla mig sällskap tills bussen gick, men han dissa fan för han va tvungen att gå hem å hämta sitt bankomatkort, men som kompensation ska han bjuda på mat imorn efter jobbet (Y) det gillar vi.


På bussen hem satt jag och tjata med Piere haha som vanligt haha fick veta vad han hette idag xD har typ lärt känna varandra genom en tjej som tydligen bodde vid mig, och vi har ju suttit och snackat å skojat typ hela vägen till kr-hamn i typ 2 månader och jag visste ändå inte vad han hette, men idag såg jag på hans tattuering hahaa :P

Lite fail men men trevlig snubbe som älskar att snacka iaf, ibland lite för mycket när man är astrött och vill sova lr vila så vill han snacka ändå men men.


Aja nu är man nyduschad och ligger i sängen, ska nörda mig lite här, sen så blir det att sovaaa upp och jobba imorn =)

Ovido - Quiz & Flashcards