Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Ivve - 3 juni 2011 18:15

Gick upp väldigt tidigt av att Oscars grannar höll på att spika som dårar i väggen,så sov han vidare, så jag lyssna på musik och titta på film tills han också vaknade,ville inte väcka honom va så söt så.Men ja sen så fixade vi till oss och gick in till stan  och käkade lunch, sen vart det vandring runt hela stan typ känndes det som;)

Så var vi vid slottet och skulle kolla när hans kollegor alvlöstes(soldaterna där)

hehe va lite kul för han skratta åt de som fan för de gjorde jätte mkt fel:P

 

Sen satte vi oss vid vattnet och bara tog det lugnt en sväng:)

     

Sen på kvällen mötte vi Tomas och Kalle och käka thaimat och tog oss några öl på uteserveringen, eller aa jag och Oscar iaf var jätte trevligt :D

     

Fanns sushi där med, så jag passade på att smaka och uussh säger jag bara det var jätte äckligt! :O aja smakat nu iaf  :)

Sen bjöd han mig även på bio, vi såg Baksmällan 2 och jävlar vad grym den var!! =D

Vill bara säga tusen tack till söta Oscar för allt! Hade grymt kul och trevligt :)

Hahaha vi satt även mitt i natten typ kl tre och bara kolla på youtubeklippet med nighttime....dayyytiimeeee...nighttimeee...daytime
eee haah oj va ja skratta :P

Och fyy fasen vad du är grym på att spela gitarr och sjunga ^^

Var underbart att bara få sitta och lyssna på dig:)

Jaa sen blev klockan typ halv fyra så var det bara att sova =)

Ovido - Quiz & Flashcards