Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

grrr sååå suugen!!

Av Ivve - 6 juli 2011 11:55

mööörn alla goa å glada :D

grr min syster sover ju bredvid mig, å imorse putta hon ut mig ur min egen säng :O

haha aja vart vaken nu sen halv tio, å hon sover vidare :D

Under tiden nu har ja typ bara fjantat mig framför datorn och kollat lite jobb :D

Jag är sååå suugen på Stockholm, det är ju fan min dröm å flytta dit eller gbg!

Nu har ja även tittat på jobb där i St-holm och ååh e så sugen på att flytta dit nununununununununuunu!!!!!!

Så jaa kanske nu inom en snar framtid det blir aav :D boende e ju fixat tills ja hittar nått annat eget iaf och det är ju asniice det med å skulle ja flytta ihop med jaa en viss en så länge iaf, så skulle ju det också va aasniice :D:D

Nu ska ja ta mig en dusch tills syrran vaknar,å fixa tillmig,sen väcka henne å dra ner till stan igen :D


Gårdagen förresten va ju också asnice :D blev inte riktigt som planerat,men ja å min älskade syster skulle ner till stan å köpa nya dojjor å så klippa oss, men vi vakna ,sega oss som fan, gick ner till stan för sent, så allt sket sig. Så vi satte oss på en uteservering,käkade glass så kom Mickan och Ronja sen också.

Sen efter det hade vi inge för oss så drog vi till gästhamnen å spelade minigolf xD

haha för å skoja till de så bredde ja ut benen å skaka p åröven lite för tur haah å ajjamään det funkade :P haha ägde de som bara den, sen började de andra också använda de som tur å jävlarva de gick bra för de med :D

hahahahaha xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards