Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Ivve - 8 juli 2011 22:53













Craazyyy, badade igår tror ja att det var, å shiit va det var kallt som satan, menförsta doppet i år iaf :D va skönt sen när solen dök upp så man kunde sola lite :)








             



Ooh den här dagen blev ja galen på Tomas! Åkte till Kd, å han var helt jävla borta höll på att köra ihjäl oss flera gånger, bältet funka iaf, och jävlar va ont i bröstkorgen ja hade sen från den efter tvärnitarna!


 



Jag och min älskade syster på thai resturangen i Örebro , därefter blev det ju shopping :D Har aldrig haft så roligt som vi hade då haha shit vad vi skratta <3

 




Minigolf m de bästa, hah va kul att min teknig ''shaka på röven innan putten'' funka för alla sen hahahaha :P

 




utgång i Kga ehehe tack alla sötisar, hade grymt kul =)


             




Middsommar :D ingen kommentar om denna kvällen, men kul va det :P


                   

 

Av Ivve - 8 juli 2011 22:38

Oj vilken dag det har varit!!!!

Typ helt värdelös :P

 haha igår natt var vi här sugna på nått gott, så jag fick för mig att gå upp typ tolv eller halv ett å så fixade ja chokladpudding åt oss.Vaknade, sen var det dags att städa typ hela lägenheten, hade en massa disk å sådär. Sen började det öösregna, blääh blir så jävla depprimerad av sånt här dåligt väder.

Så det har typ bara blivit att ta och städa och ta det lugnt hela dan.

Nu har ja lite tid för mig själv då, lite skönt det med å slippa ha folk runt omkring sig, så nu har jag tjatat lite på msn hehe:D

Så duschat, tjatat ännu mer men nu blir det att lägga sig i sängen å typ bara fixa naglarna ,sätta på en ansiktsmask och en film såklart sen blir det att sova =)


Imorn blir det iväg till Mackan då, hehe inge ''grabbkväll'' imorn för han skulle ha några kompisar där med. Så fick i uppgift att liva upp de för de brukar va lite sådär 

chill, bara ta en öl två sen gå å sova, men det fixar Ivve ska ni se haha.

aja hoppas alla haft en bättre dag än mig iaf :P

caaaooo

Ovido - Quiz & Flashcards