Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Ivve - 7 juli 2011 21:29

lite oplanerat idag så kom Mickan med förslag att vi skulle åka och bada

haha så galen som ja e så säger ju jag ja såklart, haah har ju varit sugen på att bada jätte länge och molnigheten skulle inte stoppa oss idag inte :P

Sså mickan jag toma soch min syster åkte iväg till revsand och skulle bada.

Haha fy fan så jävla kallt var det, ångrade oss nästan, men ICKE!

doppa oss och frös som satan, men sen efter en stund fick vi lite tur med vädret 

och solen dök upp :) så vi låg kvar en sväng till och solade :)

Så lite mer färg har man fått iaf :) men jävla Tomas slår mig fortfarande, INTE OK! :P sen åkte vi hem, ja satte igång å fixade käk

under tiden som min älskade slöa syster va slö:P

Så blev det en dusch så sitter ja å snackar lite m söt^^

kollar på paradise hotell med, Danmarks såklar haha vilken kaos de e där förresten :P

Aja nu ska ja titta vidare, snacka lite till m söten å så kolla film å sova:)

Av Ivve - 7 juli 2011 13:00

Kan ju börja med att inatt vart ja jätte irriterad!

Jag hade varit så trött hela dan å så när ja skulle sova inte fan kunde ja göra det!

Så jag somna inte förrens halv fyra , fyra tiden inatt. Men sov till tolv iaf :)

Vaknade av att syrran inte var hemma, så ringde hon precis å berätta att hon va ute på promenad (hurtig hon e) och att ja skulle ner till tvättmaskinen å ta ut tvätten, så det är gjort, nu ska ja fixa mig en kopp kaffe,sen lägga mig i sängen igen å sätta på någon film:)

Dagens planer ser ut som att det blir en lugn dag för oss, blir å sitta hemma, glo tv,fixa naglar å typ ha ansiktsmask å sådär, bara liksom ha en dag för oss själva det är behövligt det med :)

Och jääävlaar vad dagarna räknas ner nu :D:D:D längtaar :D:D

Av Ivve - 7 juli 2011 00:06

Då har man haft fullt upp idag då :D

va ja ju ner till stan, klippte mig ÄNTLIGEN!!!!

våga dock inte klippa av så mkt hår, så blev topparna, klippa upp håret lite å så luggen :)

Sen gick ja en sväng på stan innan Tomas kom å hämta upp mig. Då åkte vi till Kd

gick lite på Ikea å så bergvik,blev en ny klänning för min del lite impulsköp men de gillas :D (Y) så käka vi å därefter åkte hem till Tomas där jag var död i hans soffa i typ 30 minuter :P


Åkte vidare till Mathias å hälsade på honom och hans två lekgalna hundar Sitra och Mysan , min fot e död å min bobie svullen från båda två haha men men de e söta ^^

Gick sen en kort promenas alla fem till coop å köppte dricka,sen chilla hemma i soffan hos honom å så vart de å åka hem :)

Så ringde Oscar lilla sötisen hehe så gullig, snacka lite med honom å så fick jag ta den efterlängtade duschen och nu ligger mani sängen å kollar på my name is earl :D hah så jävla bra!

Men nu blir det att nörda sig framför datorn, forts titta tv å så soovaaa :)

Ovido - Quiz & Flashcards