Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Ivve - 9 juli 2011 11:30

grrrrrrrrrr igår kunde ja ju inte somna förrens efter fyra, somnade typ halv fem eller liknande:/ så nu imorse ringer min bror från utlandet och bara, du jag behöver ha 

200 på mobilen, tankar du med comviq amigos, å så lägger han på!

Ja som va så trött fatta inget först, sen blev jag orolig tänkte att nått kanske har hänt. Så jag springer upp ur sängen och letar efter min bankdosa i typ 30 minuter!

Och den gömde sig under soffan! haha

Så fyllde ja på och ringer honom, får inte tag på honom, blir ännu mer orolig, ringer till min kära mor hon svarar och säger, nej men det är ingenting de är å badar å sådär.

Grrrrrrrr inte så glad nu för ja e jätte trött å vill sova, men kan inte och fan ja ska alltid fylla på allas mobilen å bjuda på saker å ting å allt haha så mina pengar försvinner väldigt snabbt :/ men men.


aja nu ska ja dricka upp min kaffe och röka min cigg, sen får vi se va de blir under dagen, ikväll blir det Karlskoga iaf =)

Ovido - Quiz & Flashcards