Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

vilkeeen daaaag alltså

Av Ivve - 26 januari 2011 20:20

Onsdag idag alltså, å det var bara att gå upp tidigt det för aj skulle till nya jobbet å checka in stället och sådär. Började med att åka buss en timme typ, sen byta en till buss, men när ja väl stiger på bussen så ser jag Maaaliiin <3<3<3

Åhh jag trodde att jag bara skulle få se Sofia,men Maalin va med också och jag har inte sätt henne sen vi jobba ihop för ca ett år sen!

åhh har saknat henne gryymt mkt, de min bruud det <3<3<3


När vi kom fram till jobbet var det bara att lyssna, snacka lite med chefen å sådär, sen skulle jag prova jobbet lite, men jag avvaktade lite.Men jävlar vilket underbart team, tror jag kommer stooortrivas där!


Sen skulle jag träffa minbror på stan, men det vart inte så för hanvar trött efterjobbet, så syrran kom in istället, så gick vi å käka på BK åååh så gooot de va! haha


Sen vart det ju shopping såklart, fan jag är duktig på att spendera pengar kan jag ju säga iaf vet dock inte riktigt vad de går åt, men när man tänker efter så var det nödvändiga grejeer som jag köppte idag. Jag köppte månadskort(och jag vart jätte argg när  jag köppte den för de hade höjt priset på det)

Sen köppte jag 2 st nya navelsmycken, ett kortlek,ett par jeans,två tröjor,ett par leggings,deo, maskara,och ett par ordentliga vinterskor som jag faktiskt saknat!

Nu slipper jag äntligen frysa om mina fossingaar ^^

Så allt det här gich på 3 tusen typ. Men ja bjöd syrran också på mat,ett par jeans och en tröja, sen resan hem :P


Haha när vi välva i bussen var vi såå trötta och hade sån ångest över att behöva gå hem från stationen så jag bara, ska vi beställa taxi?det var ju bara en dum fråga,svaret var ju självklart ett ja eftersom jag ändå betalar:P

Så de vart taxi hem, å nu ligge rjag i sängen och vill bara sova.


För övrigt så har jag varit jäätteee arg och sur och irriterad hela dan idag för att

folk bara VÄGRAR att öppna sig mot en när man frågar vad det är och hur det är.

Sen är de bara dryga och otrevliga mot en, och jag kan ta emot en hel del, men när det inte finns någona nnledning och någon bara fortsätter,då lackar ja fan.

Sen får man höra ett förlåt, fine klart skönt att höra det iaf, men det hjälper ju inte om det bara ska fortsätta sådär, utan börja säga vad det är och att du är ledsen, att nått stör dig osv för då vet jag det liksom.

aja nu blir jag bara arg igen..


aja shit vad ja skriver ahah ingen pallar läsa det här, vet att jag aldrig skulle iaf xD



Ajaa caaoooo allllaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards