Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ivve - 19 januari 2011 09:49

Tjänix alla :D

Vet inte om jag har berättat det med i måndags fick jag ju gå från mitt jobb, eftersom det var för mkt personal och fanns inte mycket att göra.Och jag va

ändå typ uthyrd personal.

Men ja, saken är iaf att jag fick sluta i måndags och igår hade de hittat ett nytt jobb, eller nytt å nytt jag har jobbat där tidigare. Det är det som jag menar att jag vet inte om jag kan kalla detta tur eller inte.För enda sen jag började jobba så har jag faktiskt kunnat hitta jobb på direkten. liksom slutat ena dan och fått ett nytt dagen efter , måste nog vara tur :P


Igår skulle jag hem till sötisen, men blev inte så utan blev massa tjaffs hemma som jag inte pallar skriva nått om.Då var ja inne på mitt rum och surade och lyssna på hög musik.Under tiden passade jag på att skriva Spalles personliga brev/cv.

Så sökte han också lite jobb, hoppas verkligen, för hans skull att de ringer honom.


Nu på morgonen ringde jag till uniflex och berättade att jag tar jobbet, för aldrig i livet att jag sitter hemma arbetslös,trots att jag kan stämpla så vill jag inte.


Aja ju väntar jag på svar från Angelica om vad det är för tjänst, hur många timmar, lön osv.För det måste vara bra om jag ska acceptera det här jobbet, annars så

struntar jag i det och söker ett annat som jag vet att jag kan få.

 funderar skarpt på att lägga mig å sova en timme till.

Sen måste ja upp och duscha, fixa till mig,sen kommer min älskade BROOOOR

Ovido - Quiz & Flashcards