Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ivve - 17 januari 2011 21:49

Av Ivve - 17 januari 2011 21:20

Idag kom man för sent till jobbet, fick jobba in 15 min men de va ok, när man väl slutade fick man höra att man fick gå, klart inte roligt,men vad ska man göra när

de blir varsel så blir det, när de e för många anställda, men men,.

Man vart ledsen, arg, sur, men jaa man kan ju itne göra mer än att göra sitt bästa.

Kommer sakna vissa p jobbet gryyyyymt mkt :(:(:(:(


Och vill bara säga en annan sak, nu när man är hemma så upptäcker man en annan sak

som sätter ännu mer skit i min lilla måndag :/

HATAR DUBBELMORAL!!!

Man kan fan inte komma och säga en sak till en person som man inte vill att den ska göra för att man blir sårad av det, sen så gör man själv samma sak!

Jämställdhet existerar tydligen inte.

Ajaa har min lilla tid för mig själv nu, och vet inte vad jag ska göra, ska iaf inte

vara på internet mer, har stängt av mobilen också, så nu ska jag FAKTISKT ta en CIGG

(ja jag vet, 2 vckor utan att röka skt sig nu) men nu ska jag göra det, sen sätta på

No ordinary family och titta på det tills jag somnar typ.


Imorn ska jag gå upp tidigt, och gå på möte md Uniflx, och hoppas på det bästa =)

Ovido - Quiz & Flashcards