Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

yeeeeeesssssssss :d

Av Ivve - 25 januari 2011 12:38

Dagen började med massa krångel såklart, jag har nämligen fått faktura på

att betala något som jag inte ens har beställt!

På det följde nu även inkasso, och jag vart skiit förbannad.

Jag ringde till inkasso bolaget och fick stå i kö i 45 min och kärringen var så jävla

blåst så det inte är sant!

Sen ringde till konsumenntrådgivningen och där säger de att det inte är bara

jag som blivit lurad på detta och att det är flera, och att inkassobolaget och det

bolaget som skickat skiten till mig kanske sammarbetar.

Men men har krånglat,skickat skriftligt och mailat å allt, och inget verkar hjälpa, men vi får se vad som kommer att hända,det är bara att vänta å se.


Men allt fick sig ett bra slut ändå,prata med en arbetsgivare som var hur sjysst som helst,så fick ja jobbet jag ville haaa,så nu ska jag iväg till Pec och säga att ja inte vill va kvar där.


Ska även kolla om jag kan få börja tidigare på nya stället=)

 nu har man ätit och är mätt och undrar va ja ska göra nu =/



Lyssna på en låt och tänkte på min älskling<3


älskling du är allting jag har
jag villa att hela världen ska veta
det var vi från första sekund
mina tankar var du
nu är jag här
känner för att stanna för alltid
om du vill kan vi bygga vår framtid
min ängel jag skulle dö för dig
du är drömmen jag drömt om
du är min lycka min stolthet

och jag älskar dig över allt annat<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards