Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

skit vecka

Av Ivve - 27 februari 2011 14:30

Den här veckan har varit mer än helvete kan jag ju börja med att berätta!!

Började i måndags med att jag som vanligt åkte till jobbet, när ja väl va på jobbet spydde jag ett antal gånger.Skulle åka hem och väntade på bussen, så höll ja på att svimma, tar mig till jobbet igen och la mig i soffan.Som tur va så hade jag min bror som kom och hämtade mig. Så han skjutsade hem mig,jag fick verkligen hålla mig att inte spy i hans bil, men när vi väl hade typ 50 meter hem så skriker jag stanna, klart han inte kunde göra det. Så jag öppnar bilen och spyr från bilen och han stannar

snett på vägen haha. Så dum som jag är så spydde jag på hans högtalare också och fick panik. Så jag skulle ta bort all spya, och vad gör jag då juu jag häller VATTEN över det och får sen ännu mer panik över att jag förstört hans högtalare haha.

 så var jag hemma mån-onsd. På torsdag var det dags att jobba igen, hade jag fortfarande gryymt ont i min mage på högra sidan.Jag jobbade så att jag iaf kunde bli grön, när jag väl blev det fick jag åka till akuten i kd.


Där fixa de tid åt mig här hemma på fredagen kl åtta på sjukhuset.

När jag väl gick dit tog de massa prover och vi va där typ två timmar, så kunde hon inte säga vad det var och tyckte att det såg allvarligt ut. Så då fick jag åka in akut till kd IGEN!.

Där var det dags för ännu fler prover, och jag var fett irriterad, för jag var hungrig och törstig men jag var tvungen att vara fastande tills de visste vad det var.

Fick kanyl och kreger utifall de va tvugna att opperera mig, det visade sig att det var gallblåsan som krångladde med mig.


Men efter kl tre fick jag åka hem och fick ny tid på lördag, för ultraljud.Så lördagen fick jag spendera p sjukhuset igeen, och det visade sig att jag hade grus i

min gallblåsa, men jag fick åka hem, för det var inte farligt nu, men kunde utvecklas senare och troligtvist behöver jag ta bort den =/



På kvällen så var jag med mina kära vänner <3

Ronja och Mickan. Blev lite förferre hos Ronja, va lite kul,sen gick vi å käka på Thai så vart det att dra hemåt.




aja nu ska jag dega i sängen iaf och försöka att inte tänka på det

så får vi se vad det blir resten av dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards