Alla inlägg den 20 september 2011

Av Ivve - 20 september 2011 23:06

en trött å inte så glad ivve just nu...natti alla

Av Ivve - 20 september 2011 21:25

jaa den här dagen började med att man skulle gå upp tidigt för jag skulle hinna med bussen till kd och käka frulle m mitt team eftersom vi är så jävla bäst på jobbet.

Men klart man inte vakna när man skulle men vaknade på världens bästa sätt, eller aa typ:P 


Aja dagen har för övrigt varit ok,jäävligt go frukost på Kaviar,sen vidare till jobbet då vi hade rocktema va lite kul å se alla utklädda :D

Men har varit en kämpig dag på jobbet men lyckades allt bli grön iaf och det är jävligt skönt när man kämpat så mkt som jag gjorde idag!

Nu är man hemma, har käkat,så ska ja ta min efterlängtade dusch,sen blir det väl sova är heelt slut idag, inge kul inte men men.lfår försöka å lägga mig i tid så man är uppvilad för en ny arbetsdag :D

caaaaaaaooo!

Ovido - Quiz & Flashcards