Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Ivve - 31 augusti 2011 23:26

ja den här dagen började med att manvakna å va rätt pigg, men så frös man som satan, kollade tempen så hade man feber å så illamående på det.Men det var bara att åka till jobbet, men så klara jag av typ två timmar bara sen åkte jag hem.

Nu ligger jag isängen å mår baajs spytt några gr men men :/

saknar söten btw, önskar han va här å bara kunde mysa mig ner bredvid honom, längtar till helgen som en toook just nu ^^

 men inte långt kvar nu inte =) aja nu ska ja försöka sova iaf så får se hur man mår imorn omman klarar av å jobba.




Bjussar på lite bilder nu på de underbara människor jag träffat nu under sommarn, de som ja orkar lägga upp nu iaf, resterande kmr upp en annan dag =)

                           

Ovido - Quiz & Flashcards