Direktlänk till inlägg 19 april 2011

förvirrad...:/

Av Ivve - 19 april 2011 14:57

Ååh egentligen har jag lust å skriva allt jag gått igenom just nu de här sista dagarna eftersom jag fick genomgå allt själv, men jag ska inte göra det, det här är nog en sak som jag verkligen ska hålla för mig själv och nu försöka gå vidare.

Jag är dock jätte förvirrad över en sak, vrf en person är så intresserad av det som ja gått igenom just nu, när allt jag gått igenom är klart, men det känns bra ändå för personen ska egentligen veta allt, men har bara blivit som så att man fått gå igenom det själv och det känns såå jobbigt!!! och jag har sån ångest över det som jag gjorde nu,känns som att jag ändå inte borde ha gjort det, trots att enda sak jag var rädd för förut var att jag INTE skulle ha gjort det som jag nu gjorde :/


Aja iaf man fick verkligen en helt härlig kännsla också när man tänkte efter, och nu vet jag iaf vad jag vill ha ut av mitt liv och att jag inte alls är rädd för det jag tidigare var och det känns huur bra som helst =) =) =) =) =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivve - 18 juli 2012 13:39

Shit dagarna försvinner bara:o det e redan onsdag liksom. igår gick jag och min älskade på bio efter jobbet!Vi tittade på ice age som var sådär..Mattias somna till den haha fick väcka honom två.gr:p sen va vi lite med Kalle och Tomas sedan blev.det ...

Av Ivve - 15 juli 2012 18:45

heeelooo !   Gud just nu är det många tankar som snurrar.   Men jag kan ju börja med att min lilla sötnos överrskde för ca 1 vecka sen med spa, så himla söt! precis innan var jag i värmland och vi hade inte sätts på 4 dagar, när jag kommer ...

Av Ivve - 26 juni 2012 19:37

Satan vilken jobbig dag det har varit idag! Sovit typ bara 3h och sen borta hemifrån 13h, varit trött å hängig,ont i huvvet å magen som gjorde hur ont som helst av någon annledning :S Å så var det första dagen i drift på jobbet, och på topp på det ...

Av Ivve - 24 juni 2012 10:59

Tja tja bloggen! hah ne skoja lite e på bra humör nu ! Igår vart det en seg dag, sov bort typ halva dagen, sov en timme va vaken en sov en timme o vaken en till typ halv fyra! Sen så ringde älskade bror och kom på besök va kul att träffa honom sa...

Av Ivve - 23 juni 2012 16:58

saknar min lilla mupp som bara den <3 Så jädrans kram å pusssjuk e jag:( Känns så dumt å sova utan dig hjärtat , att inte ha någon att krama om nätterna och vakna upp bredvid dig <3 så galet förälskad i dig min finaste,älskar dig över all...

Ovido - Quiz & Flashcards